zondag 13 januari 2008

zondig

Het valt me op dat "zondag" in het Limburgs toch wat anders overkomt in het Nederlands....hihihi.
Het is nu zondagavond rond een uur of tien (vat je 'm? rondom tien, hahaha). We zijn net met een "oom" van Hw gaan uiteten. Het is geen "echte" oom maar een heel goede vriend van de familie. In China ben je dan "oom", hetzelfde geldt voor "tante". Hij moet volgende week aan zijn darmen geopereerd worden en het is niet duidelijk of hij dan nog "normaal" kan eten.Voor de zekerheid hebben Hw's ouders hem en zijn familie uitgenodigd. Na het eten hebben Hw en ik nog even boodschappen gedaan. Handig he, zondagavond rond een uur of negen. Voor de rest had ik een goed gevuld dagje: 11.00-12.00 getennist met Asan, daarna geluncht bij Hw's ouders. Om 13.30 kwam Mickey, daarna Clarke en vervolgens Qi. Na het lesgeven zijn we mijn nieuwe bril op gaan halen, hebben een kopje koffie gedronken en de taxi terug naar huis gepakt. Bij aankomst meteen overgestapt in onze auto die al vertrekklaar stond! Wat een timing he? Morgenvroeg moet ik om 11.00 bij de orkestcompound zijn. We gaan dan met de orkestbus naar het vliegveld richting Nanchang. Ik "spreek" jullie dus woensdag pas weer.
Tot dan!

Geen opmerkingen: