zaterdag 14 maart 2009

Blauwe lucht!

Wauw, het is vandaag voor het eerst in een week niet mega smoggy buiten! Het heeft gisteren namelijk geregend en het waait nu nog keihard. Zelfs mijn mandarijnenboompje was omgewaaid. De educatieve concertserie is afgelopen, joepie! Alhoewel ik moet zeggen dat het me niet tegen gevallen is. Misschien heb ik toch al een redelijk uithoudingsvermogen opgebouwd. Op een gegeven moment (na concert 3 ofzo) kun je gewoon goed spelen zonder dat je hoofd er echt bij hoeft te zijn. Dat deed iedereen want Roddy en Michael kwamen na de concerten steeds met leuke voorstellen en plannetjes voor o.a. ons kwartet aan ;) Tussen de concerten door heb ik weer bij La Seine gezeten met de Macbook van Michael. Ik had bij een soort lezing gisteren wat nieuwe mensen ontmoet. Zij wilden wel wat meer over de aankomende concerten weten. Handig dat ik de flyer meteen kon doorsturen. Msnnen in een restaurant kan ook heel grappig zijn, hihi.
Na het concert ben ik naar Angela's huis gegaan om filmpjes te kijken. Maar zoals dat met een groepje dames gaat, kregen we natuurlijk niet veel mee van de film. Het was gezellig! Angela komt uit Australie en we waren nog met een paar Amerikanen, een Tjechische, een Chinese en ik. Lekker internationaal he?

Geen opmerkingen: