dinsdag 10 maart 2009

Fietserdefiets!

Als ik geweten had, wat vandaag zou brengen, was ik vanmorgen niet gaan rennen!
Maar ja, "als" is niet zo nuttig, he? Om 10.00 ging ik bij Karin thuis yoga doen. Daar ging ik uiteraard met de fiets heen want dat is een lekker tochtje langs de rivier (echt alleen langs de rivier, zij woont namelijk aan het water). Met Karin en haar nichtje dat nog steeds op bezoek is, een uur lang poses gedaan. Daarna nagekletst met yoghurt en fruit. Rond kwart voor 12 ging ik weg. Toen bedacht ik me dat het leuk zou zijn om met Daphne te gaan lunchen. Zij studeert nu Chinees op de universiteit en de campus ligt naas het appartement van Karin.
Ik belde haar maar de les was nog niet afgelopen.
Toen ben ik maar naar huis gaan fietsen. Ik kreeg een telefoontje van Julia (van het China hotel over het concert van de 26ste). Aangezien je langs de rivier op de stoep fietst was het geen probleem om onder het fietsen het gesprek af te handelen. Bij de JiangWan brug (dat is die bij ons appartement) aangekomen, hing ik op en meteen had ik Daphne aan de lijn. "He, ik probeer je net de hele tijd te bellen maar je nam niet op!". Dat klopte natuurlijk. Onder het bellen maar weer helemaal terug gefietst naar de campus :) We zijn op de campus gaan lunchen en dat was heel leuk. De campus is erg mooi en groen. We zaten zelfs op een terrasje. Door het heen en weer gefietst was het wel al laat geworden. Om 13.20 moest ik weg want ik moest nog naar huis fietsen, concert kleren inpakken, douchen en op tijd in Xinghai zijn. Het eerste concert begon namelijk om 15.00. Ik haalde het allemaal goed op tijd maar het was wel rennen geblazen, pffff!
Na het eerste concert kregen alle dames een diner aangeboden, dat was weer eens lekker.
Om 19.30 zat iedereen zwaar versuft weer op het podium voor concert numero 2.
Mijn klarinet en concertkleren liggen nu allemaal in Xinghai want morgen heb ik wederom een druk dagje voor de boeg: eerst tennissen op Ersha eiland, naar Lida, naar de thee van de GWIC (concerten promoten) en dan 's avonds vanuit het Westin (hotel) door naar Xinghai! Nu maar eens langzaam naar bed, ff wat lezen en dan zzzzzz.....

Geen opmerkingen: