woensdag 18 maart 2009

GEC

Goed nieuws: de eigenaar van het restaurant was heel tevreden (met de omzet zeker, haha) en wil dat we volgende maand weer gaan spelen. Waarschijnlijk zal het wel in Mei worden omdat Sigrid even naar Noorwegen gaat en Karin (die het organiseert) ook niet de hele tijd in GZ zal zijn. We hebben heel veel leuke reacties ontvangen.
Donderdag komt er een team van "Guangzhou English Channel" om onze repetitie bij te wonen en ons te interviewen. Ze zullen ook aanwezig zijn bij het concert in het China hotel. Daarna maken ze er een item voor "Discover Guangzhou" van. Cool he? "GEC" is de engelstalige tv zender van GZ (er is er maar een) en bijna alle buitenlanders kijken daar naar.
Met het orkest heb ik een speeltechnisch makkelijk weekje: ik speel alleen in Haydn 104.
Zometeen ga ik lekker met de fiets naar XingHai om te repeteren. Daarna ga ik met de tennisdames lunchen om te vieren dat Jos gisteren jarig was. Ik kan vandaag helaas niet mee spelen maar ik zie iedereen toch even.

Geen opmerkingen: