woensdag 19 september 2007

2

Hier de oprit naar de Jiangwan brug, naast de compound.
Vandaag heb ik de hele dag traditionele Chinese muziek gespeeld. Wel leuk, maar na 15 nummers begint het wat te vervelen. Helaas zijn het partijen met enorm veel voortekens, dat maakt het a vu spelen van nieuwe, totaal onbekende stukken toch net wat lastiger......
Zaterdagavond is het concert en op zondagavond volgt er nog een, met deels hetzelfde repertoire.
Vanavond zijn Hw, Qiang en ik naar de voetmassage geweest. Dat was wel relaxed. We zijn bij een soort "ziekenhuis" geweest, waar de masseurs er echt verstand van hebben. Hier in de compound heb je ook voetmassage, maar het niveau is een stuk lager.
We zijn net terug en ik ga zo slapen. Goeienacht/goedenacht alvast voor later vandaag!

1 opmerking:

geboorte van een zwerver zei

Hallo Joke en HW,
Wat een geweldige manier om een inkijkje te krijgen in het dagelijkse Chinese leven. Ik begrijp dat familie en vrienden er een belangrijke rol spelen. Hartelijk dan voor je kaartje, Joke! Fijn dat het werk voor Rokatec goed gaat. En gefeliciteerd met je baan in het orkest. Allemaal goede berichte.
De duimsteun ontwikkeling is nu helemaal klaar en we gaan voor de hoofdprijs. DWZ de beste (maar ook wel de duurste) oplossing die ook de allerbeste ergonomie en comfort moet gaan geven. (En duurzaamheid) Kortom geweldige producten.Haiwen zal er via Rokatec wel werk aan krijgen denk ik en dat is hem van harte toevertrouwd.
Joke, heb jij ook een e-mailadres?? Heel veel groeten en veel succes met jullie nieuwe leven, Ton Kooiman.