maandag 25 februari 2008

Fitnessen

Vandaag heb ik me aangemeld bij Total Fitness. Dat was ik vanmorgen helemaal niet van plan. Tijdens de lunch vertelde Hw's moeder dat het aantal mensen bij mijn "oude" fitnessplek explosief toegenomen was. Daardoor was het er viezer en een stuk minder aangenaam geworden. Toen stelde ze voor om toch maar eens bij TF te gaan kijken en wel meteen te verstaan! Ik moest eerst even naar huis om me om te kleden. Ik had namelijk mijn "goh-wat-lekker-dat-het-maandag-is-en-niet-hoef-te-werken outfit" aan.....niet veel soeps dus, denk aan slippers enzo.
We hebben samen rondgekeken in de fitnessclub en zelfs Hw's moeder was onder de indruk. Ik heb nu een all-in abonnement voor 14 maanden (2 maanden gratis) voor 350 euro. Nette douches, veel verschillende lessen en een moderne fitnessruimte, dat klinkt toch goed he? Ze hebben zelfs een boxring maar ik geloof niet dat ik daar gebruik van ga maken. Net ben ik helemaal doorgemeten en getest. Op basis van deze gegevens wordt mijn programma gemaakt.
Ze hebben ook een ruim aanbod van yogalessen. Bij de "oude" plek zijn er nu nog maar 5 lessen per week, de meesten op tijden dat ik moet werken.
Vandaag heb ik na de fitnesstest nog een kwartiertje op de crosswalker gelopen, even uitgerust en ben ik naar yogales geweest. Die les was wel pittig; een soort poweryoga achtig iets. Vrijdag om drie uur heb ik een afspraak met mijn "personal trainer" om mijn programma door te nemen.
Afgelopen zondag was ik in een winkel waar de grootste broekmaat 28 was. Ja, je leest het goed; de grootste. Ernstig he? Ik ben maar naar een andere winkel gegaan, hahaha! Morgen hebben we 's middags blazersrepetitie voor de Vuurvogel en Tod und Verklarung.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een onwijs dure fitnessschool!!!
Jezus, dat je dat in China ook hebt... Of is dit de hyperdeluxte school die je kan hebben?