zondag 24 februari 2008

Weekend

Het concert gisteravond was heel erg goed! Het was echt leuk om te spelen.
De rest van de dag verliep minder vlotjes. Het begon al toen ik opstond en meteen voelde; oh, nee....zo'n dag :(
De repetitie verliep Ok maar niet echt spetterend. Op de terugweg reed de taxichauffeur om (heb ik wel wat van gezegd hoor!), mijn eerst leerling kwam 3 kwartier te laat. Dat wil zeggen dat hij dus binnenkwam toen zijn les om was en de volgende leerling al binnenkwam. Tja, maar een strenge toespraak afgeleverd van het belang van op tijd zijn. In tegenstelling tot normaal ging Dale's les stukken beter (extra bewijs dat dit een alles-omgekeerd-dag was, alhoewel hij weer niet wist wat "week" betekend......) Vervolgens kwam Mickey met een kapotte klarinet op les waar niet op te spelen was. Gelukkig belden pap en mam even later terwijl Mickey met mijn mobieltje aan het spelen was. We hadden toch geen les.
Tijdens het avondeten met Mickey, zijn moeder, Hw en zijn ouders en ik ging het langzaam beter.
Mijn tennisafspraak van vanmorgen ging voor de tweede keer op rij niet door wegens regen. Hw kon dus ook niet gaan tennissen. We zijn toen maar naar China Plaza gegaan. Ik heb een t-shirt (4,20 euro) en een broek (30 euro, Esprit) gekocht. En drie paar sokken voor 3 euro. Uiteraard hebben we koffie gedronken en lunch gegeten. We zijn bij een restaurant geweest maar we nog niet eerder gegeten hebben. Het was weer lekker......een soort fushion keuken. Ik had rijst met tomaten saus, stukjes bief en gesmolten kaas.
Na het winkelen moest er weer gewerkt worden: Clarke had Engelse les en Qi (die gisteren zo laat was en vandaag keurig op tijd) kwam klarinetten. Vanavond gaan Hw en ik met de rest van de orkest "gang" naar de kroeg en uiteten want Toshi (de Japanse tuba speler) is jarig.
Morgen heb ik vrij.

Geen opmerkingen: