woensdag 10 september 2008

Herfst?!?

Dit noemen ze "herfst" hier: 35 graden en mega vochtig. De gevoelstemperatuur ligt boven de 40 graden. Ik heb al maandenlang geen mus gezien want die zijn allang dood van het dak gevallen. Zaterdag is het midden-herfst-festival. Dan worden de zogenaamde mooncakes weer gegeten. Ik heb er al een paar gekregen. Wij gaan met familie Feng en de familie van Mickey een weekendje naar Zhuhai. 
Vanmorgen heb ik me met veel zelfdiscipline en moeite om 6.15 uit bed gegooid om te gaan joggen. Het is overdag echt te heet (een paar dagen geleden was het wat aangenamer weer). Gisteravond zijn we na het uiteten nog naar Hooley's geweest om wat muziek te luisteren. Het was goed maar veel te hard. Zo hard dat het eigenlijk niet leuk meer was.
Vandaag heb ik zelf maar actie ondernomen om z.s.m. een basklarinet in huis te krijgen want als ik op het orkest moet wachten, heb ik er misschien een week van tevoren pas eentje. Haha, leer mij het GSO kennen! Nu moet ik weer afwachten......
Om 17.00 heeft JiaYin les en vanavond ga ik ff chillen in de spa.


Het beruchte treinstation in Guangzhou.

Geen opmerkingen: