donderdag 19 februari 2009

CMS weer in actie!

Het is vandaag een super productieve dag geweest en het is nog geen half vier! Even in chronologische volgorde:
Om 6.30 ging ik joggen, daarna wat gecomputerd, ontbeten enzo. Rond 8.30 stapte ik op de fiets om naar Xinghai te gaan. Daar begon ik om 9.10 in de kleine zaal te oefenen. Klokslag 10.00 begon de orkestrepetitie. De ochtendrepetitie duurde voor mij maar tot 10.38. Aangezien ik voor de repetitie al gestudeerd had, wilde ik niet weer gaan oefenen. Ik dacht: "ik ga lekker een stukje langs de rivier fietsen". Zo gezegd zo gedaan. Onder het fietsen bedacht ik me dat het misschien leuk zou zijn om bij Karin (duitse vriendin van bij de GWIC) langs/ binnen te gaan. Zij was echter even druk bezig. Toen dacht ik dat Lida misschien wel zin in koffie zou hebben. Dat had ze en we spraken ergens midden tussen Xinghai en haar huis af. Vervolgens belde Karin terug en het bleek dat ze wel thuis was maar ja, inmiddels was ik alweer bezig. Toen Karin ophing en Lida al aankwam belde Bea of ik tijd had om rond 14.30 weer naar Anti pasto (dat italiaanse restaurant waar we maandag ook heen gegaan waren om een concert te regeleen) te gaan. Dat kwam niet uit want om 13.30 moest ik weer repeteren. Ik stelde 12.30 voor en dat ging wel. Eerst dus met Lida gekletst tot 12.15 (ik had de wekker gezet) en vervolgens de drukke weg overgestoken want Anti pasto ligt tegenover de koffie zaak. Voor de zekerheid zette ik de wekker op 13.00 want ik kon natuurlijk niet te laat op de repetitie komen.
Ja hoor, zaten de dames al gezellig op het terras, inclusief Karin! Haha, het kwam dus toch allemaal goed :)
De manager was er dit keer wel en we prikten een datum voor het concert en we bespraken de "set up". Als alles goed gaat gaan we op 15 maart spelen. Om 13.00 stapte ik weer op de fiets, na beloofd te hebben heel voorzichtig te zijn in het o zo gevaarlijke kantonese verkeer.
De middagrepetitie was "Rhapsody in blue". De soliste speelt mak en eigenlijk erg saai. Ze haalt het bij lange na niet bij LangLang die het vorig jaar met ons speelde.
Na de repetitie peddelde ik rustig naar huis. Om 17.50 ga ik weer op stap. Ditmaal naar het China Hotel voor een GWIC activiteit. Nu is het tijd om een boekje te gaan lezen in de zon ;)

Geen opmerkingen: