woensdag 18 februari 2009

GWIC enzo

Vandaag was een beetje een GWIC dagje: eerst tennissen met de dames en na het werk door naar de thee. Ik was trouwens maar net op tijd op de repetitie want bij Lida in de buurt (daar was ik gaan lunchen) waren er even geen taxi's. Toen ik er eindelijk eentje te pakken had, was het best al laat en uiteraard stonden alle stoplichten op rood en voor de brug stond het verkeer muurvast. Ik was er 4 minuten voor aanvang. Dat is dan wel drie kwartier eerder dan de aanvoerder want hij had de wijziging in het schema niet meegekregen. Het ging allemaal wel goed (Copland: Saturday night waltz and Hoe-down uit de Rodeo suite). Om 15.00 waren we al klaar en kon ik naar de GWIC thee in het Westin hotel. Dat was gezellig :)
Om 18.00 ben ik met Pieter en Lida een hapje gaan eten. Vervolgens ben ik met de metro naar huis gekomen (voor 3,80 RMB). Nu staat de was aan (spannend, ik weet het...) en ik ga zo "Black book" kijken. Hw smste dat hij nog met een leverancier moest gaan uiteten, hij komt dus pas laat thuis. Vanmorgen kwam ik 2 Nederlanders tegen in de compound. Ik heb even "goedemorgen" gezegd. Tijdens de thee ben ik erachter gekomen wie het waren. It's a small Guangzhou..... ;)

Geen opmerkingen: