donderdag 20 september 2007

3

Guangzhou in schemering.... Je kunt op deze ietwat wazige foto de gestapelde weg zien. Op de bovenste baan rijden maar een paar auto's. Ik zal overdag een wat scherpere foto maken, dan is het wat duidelijker. Ik had vandaag een enorme (gigantische, mega,heftige...) baaldag. Het begon al 's nachts om 4 uur toen er buiten iemand heel enthousiast aan het toeteren was. De ramen stonden open omdat de airco net niet nodig was. Daarna heb ik bijna niet meer geslapen, vooral ook door het nog steeds ongeoliede bouwapparaat dat al om 6.30 begon vandaag. Toen de wekker ging, lag ik natuurlijk net wel lekker.........Hoe pessimistisch het ook klinkt: het was zo'n bui waar je van weet dat 'ie de hele dag blijft, hoeveel optimistische of vrolijke gedachten je er ook tegenaan gooit. Zeer irritant. Zeker toen de buschaufeur al verder reed toen ik nog niet eens langs een zeer onflexibel persoon gemanoevreerd was. Ik riep wel meteen in het Chinees:" Hei, ik moet nog uitstappen!" Toen stopte hij wel even, maar voordat mijn voeten de straat raakten, reed de bus alweer. Niet echt een actie die je kunt waarderen op zo'n dag......
Nou, om jullie niet te zeer te vervelen; zo is het de hele dag gebleven. Ik ben blij dat deze dag bijna om is. We hadden ook nog bezoek vandaag; een achternichtje van Hw en haar vriend. We zijn gaan tennissen (je kunt wel raden hoe dat ging) en daarna even een hapje gaan eten. Dat was nog redelijk gezellig. Ik ga nu maar eens een flink glas rode wijn drinken en dan hoop ik dat het morgen weer wat beter gaat. Morgen heb ik van 15.30-18.00 en 19.00-21.30 repetitie.
O ja, even uitgebreid skypen met "de pap en de mam" was wel leuk.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Joke!

Na zo een baaldag weet je in ieder geval zeker dat het morgen beter zal gaan... Succes!

Groetjes, Cyrina