zaterdag 29 december 2007

Week 52-5


Zozo, we zitten nu allemaal op de bank een filmpje te kijken. Eigenlijk waren we van plan om naar de kroeg te gaan maar we waren toch wat suf.

Ik heb vandaag repetitie gehad van 9.30 tot 12.00 en van 14.00 tot 16.30. We hebben 2uur middagpauze omdat we in de orkestcompound repeteren. De meeste mensen gaan dan thuis koken en slapen. Ik ben gaan lunchen met Roddy, Qiao en Jordi (een spaanse vriend van haar).Daarna hebben we bij haar thuis koffie gedronken en spaanse lekkernijen gegeten die Jordi had meegenomen.
De dirigent was vandaag allerminst te spreken over ons. Hij heeft de hele dag alleen maar gezeurd. Hij zei constant: "no no no no no! Play it again." Wat er dan anders moest zei hij niet erbij. Na 10 keer herhalen vertelde hij noot voor noot wat er moest gebeuren. Hij stopt ongeveer elke 4 maten en blijft constant negatief. Niet heel gezellig dus.....maar ja, woensdag zijn we van hem af :) Hopelijk wordt het nog wat met de concerten. De kaarten zijn namelijk best duur en ik zou het vervelend vinden als het niveau niet overeenkomstig is. Ik ben me pas om 16.00 beginnen te ergeren aan de constante negatieve stroom. Hopelijk hou ik het morgen tot 16.30 vol, hahaha!

"Ze" zijn vanmorgen een tennisracket gaan kopen bij Stans nieuwe winkel. Ook zijn ze bij Carrefour boodschappen gaan doen. Voor de rest hebben ze de buurt verkend.
Inmiddels is de film goed aan de gang: er zijn al mensen gekidnapped en bedreigd...

Geen opmerkingen: