donderdag 7 februari 2008

Pech

Jongejonge, daar lig je dan met hoge koorts. Wel balen zeg. De planning voor vandaag hebben we al om moeten gooien en de geplande bezoekjes hebben we helaas moeten afzeggen :( Ik voel me wel iets beter dan gisteren maar nu heb ik ook nog keelpijn. Mam is gisteren al bij de apotheek geweest om diverse medicijnen te halen. Die neem ik nu allemaal braaf in want ik moet zondag de hele dag het vliegtuig in......
Het is trouwens wel heel leuk om "thuis" te zijn. Mijn leventje in China lijkt heel ver weg.
We hebben met Valentijnsdag concert. Uiteraard hebben we daar nog niks aan gerepeteerd. Dat concert wordt even tussen de repetities voor de Vuurvogel en Tod und Verklarung ingeperst. We moeten op dinsdag beginnen met werken. Duim je mee dat m'n griep en jetlag dan over zijn?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He Joke!

Dit is natuurlijk niet de bedoeling van een weekje vakantie! :(
Beterschap!!!

Groetjes, Cyrina

Anoniem zei

He Jo,

Hmm bijwerking van teveel carnaval en drank???