woensdag 30 april 2008

Bronnen

Hallo,
Het was erg gezellig gisteravond en we hebben onze belastingbijdrage opgegeten en gedronken op het consulaat. Eigenlijk duurde het tot 20.30 maar wij gingen rond 22.00 pas weg......om naar de bar te gaan met o.a. Huub en zijn vrouw. Ik kon de bitterballen al ruiken lang voordat ze binnen kwamen. Heerlijk! Ook kaas en haring ontbraken natuurlijk niet. Het buffet was heel lekker met sushi, heel veel verschillende salades, aardappelpuree, vis, vlees enz. Er was ook jenever (met nadruk op "was", hahaha). Nu ben ik net terug van de bronnen waar we (Hw's ouders, de oma van Mickey, Hw en ik) vandaag lekker hebben gebadderd. Ik ben zelfs in het ijsbad geweest. Nou ja "ijs" is wat overdreven maar 10 graden is toch nog wel bijzonder koud! Eerst kon ik er alleen met mijn voeten in en die vroren er zowat vanaf. Nadat Hw er helemaal inging kon ik naturlijk niet achterblijven. Al met al heeft het toch zeker 10 minuten geduurd eer dat ik er helemaal in was geweest. Ik kan je garanderen dat het ook niet lang was! Onderweg naar de bronnen kom je door de armere delen van Guangdong. Het verkeer is er nog bezopener dan in de stad zelf. Vandaag ben ik naar een sleuf-in-de-grond-met-halfhoge-muurtjes-erover-wc geweest. Dat was alweer een hele tijd geleden. Op de terugweg zijn we gaan uiteten. We hebben goed gegeten met 5 mensen voor 32 euro. In deze prijs zitten ook de St. Jacobsschelpen!
Vanmiddag heb ik nog met pap en mam in Marocco gesmst (lees: ge-sms-t). Jaja, zeer internationaal :)

Geen opmerkingen: