zaterdag 12 april 2008

Drinkwaterkraan

Hier een foto van onze nieuwe drinkwaterkraan. Wel fijn hoor om "gewoon" water uit de kraan te kunnen drinken!
Net heeft Qi klarinetles gehad. De rest van de dag heb ik vrij en dat is maar goed ook want ik ben gaar. Vanmorgen had ik fitnessles en het ging voor geen meter. We zijn zelfs eerder opgehouden omdat het niet ging vandaag.
Het uiteten gisteravond was wel gezellig. Roddy lijkt helemaal niet op zijn vader. Zelfs Raoul (de paukenist) en Gabe (de bassist) zijn meegeweest. Na het eten zijn we bij de Duitse bar (die eigenlijk "1920" heet) op het terras gaan zitten. We waren netjes op tijd thuis, haha, daar komt mijn inzinkdag dus niet vandaan ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

hou jo,
is dat nou die speciale kraan....Wat doet hij nu precies? ontchloren ofzo?

Koen en ik zijn nu op huizenjacht, maar het valt vies tegen; plaatjes zijn altijd schitterend...

groetjes Maya