dinsdag 6 mei 2008

Franse slag?

We hebben nu een franse dirigent die engels spreekt. Ik heb de hele dag het gevoel dat ik na een aflevering van "Allo Allo?" zit te kijken. Erg grappig.
(Can ve start at dzie upbeat zoe tree? Ave you understande me?) 
Hij doet zijn werk overigens "eel" goed en accepteerd geen Brahmsachtige klanken waar die niet thuishoren (in Les Biches bijvoorbeeld).
Ik ben nu net terug uit de bioscoop. We hebben "Iron Man" gekeken en ik vond het een leuke film.
Morgen gaan we voor het eerst aan de symphonie van Roussel repeteren.

2 opmerkingen:

Ilse zei

sorry Joke, maar het is accepteert met een t!

Groetjes aan Haiwen!

Veel succes met alles,

X Ils

Anoniem zei

Ik heb zo vorig jaar eens een uiteenzetting over de Rico Reserve rieten gehad. Opeens vroeg de man aan mij: "Ow many reeds frrrom ze box do you uze?" Toen moest ik toch even nadenken wat hij nu gezegd had.