zaterdag 14 juni 2008

Vlada en Adriana

Dat zijn de namen van onze nieuwe vrienden. Het zijn enorme ouwehoeren dus het was ontzettend gezellig. Zij wonen aan het gebouw direct aan de rivier, tegenover de hoofdingang van ZhongHaiMingDu. Het regende keihard toen we naar het restaurant aan de zijkant van ZHMD liepen. Stan was al in het restaurant aanwezig. Het zoontje van Adriana ging gezellig mee. Hij heet Luan is 6 en superschattig. Na het eten ging Hw weg want hij had met zijn schoolvrienden afgesproken om voetbal te gaan kijken. Hij was dus pas om 4.00 thuis. Ik ben met onze tafelgenoten mee naar huis gegaan. Hun huis is net zo groot als dat van ons. Zij hebben echter een geweldig balkon. Ze wonen op de hoek van het gebouw en kijken uit over de rivier richting XingHai (de concertzaal). We hebben op het balkon gezeten en wat drankjes genuttigd. Ik weet niet hoe laat ik thuis was......
Hw ontving vandaag een smsje van een van zijn vrienden om hem te feliciteren met de voetbaloverwinning van NL.
Ik blijf zeker nog 1 jaar in China want ik heb gisteren mijn nieuwe contract gekregen. Volgende week zal ik het tekenen.
Zo is het wederom bewezen dat vrijdag de 13de een goede dag voor mij is!

Geen opmerkingen: