donderdag 31 juli 2008

Hainan

Hier wat foto's van onze vakantie in Hainan.
Het is nu donderdagmorgen en ik ben al sinds 5.45 wakker. Dat is wel vroeg he? De was staat aan (gisteren al twee machines gedraaid) en ik heb net nog even met pap en mam gebeld. Hopelijk liggen zij nu lekker te slapen. De reis terug naar Guangzhou is zeer voorspoedig verlopen. Vanaf het vliegveld hebben we een taxi naar huis gepakt. Dat ritje kostte inclusief tol 13 euro. Gisteravond zijn we (Hw's ouders, Haiwen, Willem, Emelie en ik) gaan uiteten bij een Macaus restaurant. Dit ter ere van ons bezoek en onze aanstaande verjaardagen. Vanavond gaan we met z'n allen naar HET seafoodrestaurant. Na het eten zijn Emelie en ik maar weer eens naar de voetmassage gegaan. Ditmaal bij Club Basement, waar Maarit (een vriendin van Roddy) nu PR manager is. De deal was: voetmassage voor twee personen met een fles wijn erbij voor 200 RMB. In de club kwam ik opeens allemaal mensen tegen die er de vorige keer ook waren. Dat was erg leuk. Ook met Emelie was het heel gezellig. De heren stonden elkaar voor de zoveelste keer af te matten op de tennisbaan. I.p.v. "hello bamboo?" doen zij nu aan "hello tennis?".
Later vandaag volgt er weer een koffer-inpak-sessie want morgenvroeg is het zover: we komen naar NL :)
Ik zal alvast mijn winterkleren klaarleggen :P

Geen opmerkingen: