zondag 10 augustus 2008

Amsterdam

Zo, weer eens 2 nachtjes in Amsterdam doorgebracht! Gisteren in mijn oude huisje met Haiwen en vandaag ben ik bij Willem en Emelie blijven logeren. Vanavond ga ik weer naar het Zuiden. Gisteren zijn we naar "De Parade" geweest. We hebben drie verschillende voorstellingen gezien. Leuk om eens wat verschillende dingen te zien. Een voorstelling was met 2 dansende meisjes, een andere met live video opnames/weergaves en de laatste was een theater-achtig iets. Toen ging het regenen (tja, wat wil je in het gure Noorden) en zijn we naar huis gegaan. Daar kwamen Emelie en ik op het lumineuze idee om een quiche te gaan maken om 20.30 's avonds. Het is allemaal goed gelukt en om een uur of 22.00 hadden we dan wat te eten. Als ontbijt net deed 'ie het ook goed ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

zegehh,, ik wil ook wel eens een eervolle vermelding! Je bent ook in Utrecht komen binennwaaien!

groetjes Maya