woensdag 13 augustus 2008

Beetje moe

Zozo, vandaag weer driftig en zeer gezellig op bezoek geweest. De dag begon met een potje tennis (lijkt wel zondag, he?) met Jolien. Vervolgens heb ik bij Jolien thuis fagot geoefend. Dat had ik namelijk nog nooit gedaan en het leek me erg leuk. Dat was het ook :) Bij liedje 53 (ik heb er wel heel wat overgeslagen) vond ik het mooi geweest. De toonladder van f krijg ik er over 2 octaven uit. Laten we het maar even niet over klankkleur hebben......... Na deze toeteractie hebben we lekker in de tuin geluncht, samen met pap en mam die inmiddels ook aangekomen waren. 's Middags zijn we bij mijn neef en familie gaan buurten. Ook maakten we een wandeling door het prachtige limburgse landschap. Een rustmoment bij een cafe kon natuurlijk niet uitblijven! Een BBQ volgde en meteen na het eten gingen we verder naar mijn peetoom en tante in Roosteren. Daar zijn we net van terug en ik ben redelijk gaar. Ff nog een kopje thee drinken en dan ga ik lekker slapen....zz...zzz....zzzzz

Geen opmerkingen: