woensdag 26 november 2008

Oefen-de-oefen....

Deze foto hebben we zaterdag met de zelfontspanner gemaakt. We hadden namelijk bij mij thuis repetitie. Vanmorgen hebben we voor de laatste keer voor morgen gerepeteerd. Geheel volgens traditie ging het voor geen meter dus het zal wel los lopen ;) De aankondigingen voor de stukken zijn ook klaar. Ik doe een beetje in het Chinees en de rest in het Engels (das nog altijd "in het buitenlands" toch?). Morgenmiddag spelen we eerst tijdens Michael's "music appreciation" cursus om 13.00. Om 12.00 hebben we afgesproken om samen naar het kantoor van Proctor & Gamble te gaan (daar is de cursus). We hebben na de repetitie heerlijk op een terrasje pizza zitten te eten. Op een gegeven moment hebben we gevraagd of de luifel iets omlaag kon want het werd erg warm in zon. Sorry, dit willen jullie waarschijnlijk helemaal niet lezen ;) Ik ben nu behoorlijk moe dus ik ga maar eens lekker slapen.
Laat ook nog eens even via de mail horen waar jullie mee bezig zijn; dat vind ik altijd leuk om te "horen".

Geen opmerkingen: