maandag 24 november 2008

Sneeuw??!?!

Hallo allemaal, hier alvast heel veel lekker warme groetjes uit subtropisch Guangzhou!
Uhm ja, sneeuwen doet het hier geloof ik eens in de 200 jaar ofzo..... Vandaag zijn de nieuwe airco's geïnstalleerd zodat we niet hoeven te vernikkelen deze winter. Hw's vader vind het trouwens maar flauwekul want volgens hem wordt het deze winter helemaal niet koud. Pff, daar word ik eerlijk gezegd wel een beetje moe van. Ik heb het nu eenmaal koud 's avonds als het maar 16 graden is (en het tocht behoorlijk hier). Zijn suggestie: "dan trek je toch wat meer kleren aan." Grrrrr! Net ben ik eindelijk weer eens gaan fitnessen, lekker hoor :) Na het fitnessen ben ik even bij de drogisterij geweest. Daar hadden ze vergeten om zo'n metalen stripje te verwijderen. Ja hoor: BIEPBIEPBIEP! Het werd nog een gezellige boel toen de security guard de tag ging verwijderen. Ik bleef namelijk met de winkelbediendes achter en die vonden het leuk dat ik Chinees kan praten. Toch nog gezellig dus en mijn gel kreeg ik ook mee.
Vanmorgen hebben we uiteraard driftig gerepeteerd voor donderdag. We gaan dit keer staan en dat deden we vanmorgen ook. Dat gaat heel lekker. Ook gaan we de stukken aankondigen. We houden morgenvroeg een doorloop en dan oefenen we de aankondigingen mee. Die zal ik nog even moeten verzinnen ergens tussendoor!

Geen opmerkingen: