maandag 17 november 2008

WWENET? (wie weet er nog een titel?)

Wat meer SH foto's zijn te bekijken onder de volgende link:
Vanmorgen hebben we met het trio gerepeteerd. We hebben muziek uitgezocht om volgende week donderdag tijdens ons 2de concert te spelen. We gaan dit keer voor een "licht" programma met veel verschillende stijlen. Per toeval zijn we een beetje op een "muziek uit allerlei landen" thema uitgekomen. Na de repetitie zijn we bij Oggi (Italiaans) gaan lunchen. Morgenvroeg gaan we weer repeteren want de rest van de week is Roddy bezig met business concerten met het orkest. Ik hoef voor de afwisseling niet mee te doen ;)
Net was Lida op bezoek. We zouden eigenlijk gaan tennissen maar.......... Hw en ik hebben gisteravond een tattoo genomen en dan is het beter om niet veel te gaan zweten. Thee leuten i.p.v. tennis dus. Het was heel gezellig :) Je hebt het goed gelezen: ik heb een tattoo! Wie had dat ooit gedacht? Het is heel mooi geworden en ik ben er blij mee. Die van Hw is ook mooi. We hebben allebei een andere en ook niet op dezelfde plek, hihi.
Vanavond ga ik een beetje studeren en wat relaxen.

Geen opmerkingen: