vrijdag 12 december 2008

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Jeemieneetje zeg! Die repetities zijn niet om te harden. In feite hebben we deze week gewoon 5 generale repetities gehad. Morgenvroeg moeten we nog een keer. De stukken worden helemaal kapot gespeeld en niemand (zelfs ik) heeft er nog zin in!
Om 8.30 hebben we geoefend voor het kerstconcert. Om 13.30 ook weer. Ditmaal in de coffeeshop met een pianist. Het ging een beetje stroef maar het gaat wel goedkomen. Zondag gaan we bij iemand thuis repeteren die guzheng speelt. Dat is een Chinees snaar instrument. Even afwachten hoe dat gaat klinken. Na de repetitie zijn we lekker bij Roddy thuis (althans in het huis van zijn vriend) gaan hangen. Thee gedronken, chocolaatje erbij, je kent het wel. Na vijven was het dan toch tijd om naar huis te gaan. Ik ben met de bus gegaan maar dat was geen pretje. Ik werd helemaal geplet en mijn klarinet heb ik achter de stoel van de chauffeur moeten zetten (ieuw, op de vieze grond). Ik kon dus ook niet naar achteren doorlopen omdat ik mijn tas in de gaten moest houden. Afin, na 20 minuten ongewenste lichamelijke contacten was ik dan toch bij de juiste bushalte. Zometeen ga ik met Qiang en Haiwen uiteten.
Ik weet niet wat er mis is met de internetverbinding maar een foto uploaden wil ook vandaag weer niet lukken.

Geen opmerkingen: