zondag 11 januari 2009

Meer gefiets!

Hier zit Pieter te relaxen. Op de achtergrond het uitzicht vanuit de woonkamer van de Hofmans:
Gisteren ben ik na de generale repetitie (die eigenlijk leuker was dan het concert) naar hun huis gegaan om mijn leenfiets op te halen. We zijn gezellig met ons drietjes vanuit ZhuJiangXinCheng naar ZhongHaiMingDu gefietst.
Het was fijn om weer eens een langer stuk achter elkaar te fietsen. Ik voel me weer een stuk "Nederlandser", hahaha.

Hier een rustmomentje aan de rivier:


Na alle inspanningen volgde er een lunch met Hw in ZhongHaiMingDu.
Uiterst geconcentreerd worden de dimsums besteld:

Het resultaat mocht er wezen:
's Middags ben ik nog even naar de kapper geweest.
Als het goed is zitten pap en mam nu in de bus vanuit HongKong. Ik heb hen nog niet telefonisch kunnen bereiken.

Geen opmerkingen: