zondag 8 februari 2009

Halleluja!

Ja, gisteren aan het eind van de repetitie kregen we zeer goed nieuws; de repetitie van vandaag werd gecancelled!!! Hoezee en ole! Het programma voor Valentijnsdag is leuk maar niet moeilijk dus ik vroeg me al af waarom er in hemelsnaam zoveel repetities gepland stonden.
Na de repetitie ben ik naar Pieter en Lida gegaan want Hw was de stad uit. Lekker op het balkon gezeten met pina colada's, rose, thee, tapas en paella. Zeer gezellig allemaal :)
Vanmorgen om 9.00 ben ik gaan tennissen want ik hoefde niet te werken. Gelukkig had Ashan ook tijd. Na het tennissen ben ik voor het eerst in een lange tijd weer naar de spa geweest. Dat was lekker. Toen belde Hw om te zeggen dat hij al op weg terug naar GZ was (de originele planning was 's avonds na 21.00). We waren ook al superlang niet meer naar de film geweest dus hebben we dat maar gedaan. We hebben "Australia" gezien en daarna nog ergens een hapje gegeten. Weer werd het gevaar van een bioscoop in een winkelcentrum duidelijk: ik zag een wel erg leuk jasje hangen dat nu nog 410 RMB kostte i.p.v. 1000 nog wat. Effen zwart dus geschikt als concertoutfit!
Morgenvroeg om 9.30 vertrekken we met het orkest richting Macao voor vijf educatieve concerten. Donderdagavond komen we terug. Vorig jaar konden we in het cultureel centrum ergens internetten dus als dat nog kan, laat ik wel wat van me horen.
Nu trouwens nog even een foto waar we met een dikke jas opstaan want nieuwe zullen er voorlopig wel niet gemaakt worden; de voorspelling voor volgend weekend is 31 graden......

Geen opmerkingen: