dinsdag 31 maart 2009

Hoera!

Vandaag is pap jarig :) Gefeliciteerd!!Hier nog een fotootje van Bollywood, samen met Karin.
Gisteravond ben ik naar de opening van het nieuwe Nederlandse consulaat geweest. Dat was erg gezellig en ik heb leuke mensen leren kennen. Eindelijk heb ik een mede Limburger gevonden! Lekker plat staan te "kallen", heerlijk! Voor de rest was het taaltechnisch een ingewikkeld avondje: Limburgs, Nederlands, Engels, Duits, Frans, Mandarijn en Kantonees. De vrouw van de Zwitserse consul praat nu namelijk Frans tegen mij zodat ik dat wat bij kan houden. Soms kon ik wat in het Frans terugzeggen maar het meeste kwam er in het Mandarijn uit. Als tussenoplossing hebben we bedacht dat zij Frans blijft spreken maar dat ik in het Engels (of Duits) wat terug zeg. Erg grappig zo allemaal! Ook heb ik de consul van Koeweit ontmoet, tja die kom je ook niet iedere dag tegen ;). Voor de rest heeft Jos (de vrouw van de vice consul waarmee ik tennis) mij aan een hoop mensen voorgesteld. "This is Joke and she plays the clarinet in the Symphony Orchestra." Hehehe ;) Om 21.00 was ik gaar van alle talen door elkaar en ben ik met Tanja en Steven naar huis gegaan. Zij wonen hier vlak in de buurt en hadden een auto tot hun beschikking.
Vanmorgen ben ik gaan rennen en daarna ben ik bij Karin thuis yoga gaan doen. Ook weer allemaal leuk en gezellig :) Nu ga ik met Qiang en Michael naar een spa om even bij te komen van alle inspanningen.......

Geen opmerkingen: