zondag 22 maart 2009

Hoest....

Tja, zo af en toe denk ik toch nog wel eens: "Wat doe ik eigenlijk in China?"
Vandaag werd deze gedachte aangespoord door de hoestremmers die ik van Hw's moeder kreeg:
Mmmm, ziet er lekker uit he? Wat er precies in zit wil ik liever niet weten...... er staat iets van 5 soorten wormen op..... Brrrr, goed nieuws is dat het wel tegen kriebelhoest werkt. Wel handig tijdens het concert want tijdens de doorloop had ik 2 kriebelhoest aanvallen. Voor de rest ben ik volgens de Chinese geneeskunde onder invloed van het weer; het is erg vochtig en de luchtdruk is laag. Hierdoor ontwikkel je teveel hitte in je lichaam met keelpijn en hoest als mogelijke gevolgen. Ik eet dan nu ook braaf "anti-hitte-pilletjes". Ok, nu ga ik een pannekoek bakken want om 9.10 komt de eerste leerling. Dag!

Geen opmerkingen: