donderdag 19 maart 2009

Interview

Pfff, het was vandaag een smoggy en plakkerige dag. Ik raakte van de kleinste inspanning al buiten adem........bah, niet lekker dus! De repetitie was dodelijk saai omdat de strijkers de helft van de fraseringen en accenten alweer vergeten waren. Ik kon bijna niet wakker blijven.
Momenteel zit ik bij Michael op het balkon en begint het iets af te koelen.
Het interview was leuk om te doen. Het was wel even wennen en ik weet niet hoe het zal gaan worden. Maandag hebben we bij Michael thuis repetitie en dan komen ze weer filmen. Tijdens het interview zaten we met ons vieren op een rijtje en was het soms niet duidelijk wie de vraag van dat moment zou beantwoorden. Daarna hebben we "gewoon" gerepeteerd en zijn zij blijven filmen. Soms moest er even iets over wat leuk was maar dat de cameraman net gemist had. We hebben niet veel nieuw werk kunnen verrichten dus gaan we maandagmiddag eerst "zelf" oefenen, voordat de tv mensen komen. Michael had de journaliste al wat dingen verteld over mij (met een chinees getrouwd, spreekt Chinees.....). Een van de volgende items voor de show gaat dus een "profile" over Hw en mij worden. Hw weet dat nog niet, hehehe ;)

Geen opmerkingen: