maandag 9 maart 2009

Karaoke

Zozo, het is nu maandagmorgen kwart voor negen en ik heb "eindelijk" weer tijd en zin om een blogje te maken. In het weekend had ik geen inspiratie (en weinig tijd).
Op de foto's (weer van facebook gehaald) een impressie van onze "sunday night karaoke party".
Ik zal de mensen even voorstellen vlnr:

-Wen (China) getrouwd met Per (Noorwegen....hij paste net niet op de foto)
-Moi.... no comment ;)
-Saul (China) en Claire (UK), getrouwd, 2 kleine kinderen en wonen al 10 jaar in GZ.
-Fina, een vriendin van Wen
-Cathy (China) en Kenny (UK), net getrouwd en hier voor een paar maanden
-Haiwen.... :)
Ik vind het toch een beetje sneu voor Per dat hij er niet bij zit, ff een fotootje uploaden, momentje....

Hier is hij dan toch:
Nadat we uitgezongen waren, zijn we nog naar 1920 gegaan. We hadden de karaokekamer van 17.00 tot 21.00.... Dat is best wel lang maar de tijd ging best snel (time flies when.......). Af en toe was ik het lawaai toch wel even zat maar gelukkig duurde dat niet lang ;)

De dag begon trouwens met lesgeven. Ok, let op, hier komt weer een chinese connectie langs: het zoontje van een vriendin van de bassiste van het orkest (heb je 'm?) wil wel een instrument leren. Zij (de bassiste) stelde klarinet voor omdat hij dan bij mij op les zou kunnen. Nou had die jongen geen idee wat een klarinet was. Of ze even konden komen kijken of het hem leuk leek. Dat was natuurlijk geen probleem en om klokslag 10 uur stonden ze voor de deur. Hij heeft op mijn klarinet geblazen en dat ging erg goed. Eerst blies hij zijn wangen helemaal vol maar nadat ik een keer gezegd had dat ze zo plat mogelijk moesten blijven, deed hij dat! Hij kon ook meteen een hele lange toon blazen. Moeder en zoon waren tevreden en zullen een klarinet gaan kopen. Ik weet niet hoe lang dat zal gaan duren maar ik zal het wel horen als het instrument aangeschaft is. Zometeen ga ik lekker fitnessen. We hebben deze week nog 7 educatieve concerten te gaan; ma-vr elke avond en ook nog op dinsdag en vrijdag middag.

Geen opmerkingen: