donderdag 23 april 2009

Just cruisin'

Momenteel zit ik in de internetruimte aan de bakboordzijde van het schip in Word te typen. Zometeen ga ik een knip en plak actie verrichten om dit stukje naar mijn blog te mailen. Straks om 17.00 gaan Lida en ik met Pieter mee om een kijkje op de brug te nemen. Vanmorgen begonnen we al vroeg met een ontbijtje en vervolgens gingen we stretchen en Pilatessen. Gisteren waren we in Busan, Korea. Dat is een enorm grote stad met wel 6 stranden. We lieten ons eerst in een taxi rondrijden om een beetje een idee van de stad te krijgen. Ik vond het niet leuk om analfabeet te zijn! Het Koreaans bestaat uit karakters die erg veel op elkaar lijken, zo staat er in minstens de helft van de karakters wel ergens een cirkeltje. Wel leuk was dat ze in de metro ook dingen in het Chinees aangaven, ik voelde me meteen een stuk beter ;) Het was lekker weer en we hebben ook even aan het strand gezeten. We waren gisteren allemaal best moe maar 's avonds kregen we een opleving en hebben we staan te dansen. Morgen komen we heel vroeg aan in Shanghai en wij gaan om 7.00 van boord. 's Middags vliegen we dan terug naar Guangzhou waar ik uiteraard een hoop foto's zal uploaden en wat meer over deze leuke vakantie zal vertellen!

Geen opmerkingen: