maandag 27 april 2009

Monday morning...

Dat is het nu. Zometeen ga ik met Hw tennissen; om 8 uur wel te verstaan want hij moet daarna werken. Hw's "optreden" tijdens de Koninginnedag was een groot succes (volgens meerdere informanten). Ik speelde tijdens het concert niet goed want ik was er niet bij met mijn hoofd: een half uur voor het concert werd het duidelijk dat ik toch naar NL kan gaan voor de feestjes van mijn opa's en oma's!!!! Oma Janssen word 87 en opa en oma Tummers zijn 60 jaar getrouwd :) Verdi requiem staat binnenkort op het programma maar ik ben daarvoor niet ingedeeld waardoor ik anderhalve week vrij ben. Op de dag van het feest van opa en oma Tummers heb ik eigenlijk concert. Door een extra uitvoering van het requiem, om de slachtoffers van de aardbeving in Sichuan te herdenken, hebben we voor dat concert minder repetitie. Ik moet 4 dagen vrij nemen maar ik heb er maar 3. Dat was volgens de voorzitter geen probleem. Ik stelde even tussendoor een brief op om officieel vrij te vragen "my family has requested my presence....". Nu snap je wel waarom Strauss wat minder aandacht kreeg, ik deed wel mijn best maar het ging niet!
                           
Ok, nu moet ik me om gaan kleden om te tennissen, later meer!

Geen opmerkingen: