woensdag 8 april 2009

Paul Meyer

Hij is de dirigent deze week. Vandaag in de pauze met hem gepraat. Ik heb lang, lang geleden eens een masterclass bij hem gevolgd in Utrecht. Hij is hier nu met zijn vrouw en kinderen en we gaan deze week een keer samen eten.
Ik zit nu trouwens in mijn nieuwe spa te typen. Net heb een een koffiescrub en een facial laten doen. Dat was wel even nodig want de afgelopen week was het wel heel erg druk. Vanmiddag is ook "de thee" van de GWIC maar ik had er geen puf voor! Vanavond heb ik een tennisafspraak en vanmorgen heb ik dus gewerkt.
Gisteravond was ik met een groepje vrienden op bezoek bij Tracey (een australische). Zij had lekkere Libanese gerechten klaar gemaakt. Lekker eten, een wijntje en leuke mensen, helemaal goed dus. Ik was alleen best moe, hehe, hoe dat nou komt? Hw heeft de avond met Ronald (zijn baas) doorgebracht. Ronald zit nu in het vliegtuig terug naar NL.
Op weg naar Tracey (samen met Tanja) gebeurde er iets wat ik nog niet eerder meegemaakt had: de taxi chauffeur reed TOTAAL verkeerd. Ik vroeg wat hij aan het doen was. Hij zei dat hij de NeiHuan weg wou nemen. Dat was ik met hem eens maar hij reed in de foute richting! Toen ging hij ergens een doodlopende straat in. Ik vroeg weer wat hij aan het doen was en hij zei dat hij dacht dat dat korter was. Mmmmm, zelfs ik wist dat die straat doodlopend was! Nou, toen gingen we eindelijk de goede kant op (we waren weer bij mij naast), ging hij de brug niet op. Poepoe! Toen heb ik gezegd dat hij moest stoppen en zijn we uitgestapt. Wat een flapdrol. We hadden meteen een nieuwe taxi te pakken en hij zag al wat er aan de hand was. "Hij wist zeker de weg niet he?". Gelukkig reed onze "nieuwe" chauffeur wel goed :)
O ja, bijna vergeten! Vanmorgen voor het werk had ik al een koffie afspraakje met Erkki (een finse fagotspeler). Ik heb hem een paar maanden geleden ontmoet want het is een vrend van Michael. Hij was dit keer maar anderhalve dag in GZ. Toch leuk dat we elkaar even "live" gesproken hebben want normaal gaat alles via Facebook.
Zo, dit verhaaltje is wel weer lang genoeg ;) Dag!!!

Geen opmerkingen: