maandag 11 mei 2009

Bijna naar huis!

Het is zondagavond en ik zit van de laatste zonnestralen te genieten in de tuin. Pap en mam zitten naast me, we hebben net gegeten en de witte wijn is nog niet op. Morgen ga ik dan weer terug naar China. We hebben nog wat dingen te doen zoals het ophalen van mijn klarinetten en het langs gaan in Amsterdam Noord om de post te checken. Pap gaat nu een foto van de situatie maken: Zo gaat dat dus hier. Het was leuk de afgelopen twee weken maar ik ben erg blij dat ik morgen weer terug naar mijn eigen leventje kan gaan. Gisteren ben ik op maar liefst twee verjaardagsfeestjes geweest :) Een in Nederweert en een in Utrecht. Daar ging ik met de trein heen en ik schrok me half dood van de prijs van een weekendretour: 37,50!!! Vanmorgen zat ik dus weer in de trein, terug naar Limburg. Chrit en ik gingen nog even een stukje fietsen en daarna gingen we bij alle opa's en oma's op bezoek. Vanavond staat niks op het programma.

Geen opmerkingen: