woensdag 6 mei 2009

Mooi NL :)



Vandaag zijn we gaan lunchen met opa en oma Tummers. We gingen heel nostalgisch naar Op de Vos. Daar was ik zeker al 12 jaar niet geweest. De aardappelkroketjes waren er nog steeds heerlijk ;) Na het eten zijn we een stukje gaan rijden en zijn we in Duitsland koffie gaan drinken. 's Middags schreef ik het volgende:

Het mobiele bloggen neemt steeds meer verschillende vormen aan! Momenteel zit ik bij opa en oma Janssen in Word te typen. Pap en opa zijn even op stap en oma en mam zijn nog hier. Net zijn we gaan lunchen en koffie drinken met opa en oma Tummers. Heel gezellig allemaal ☺. Gisteravond ben ik naar de repetitie van de harmonie geweest. We speelden alleen marsen en processie marsen. ‘s Middags kwam Cyrina op bezoek en we zijn samen met mam een stuk gaan wandelen. Erg lekker in de frisse lucht. Ik had wel een extra trui aangetrokken want het waaide en het was redelijk bewolkt. Vanmorgen ben ik mijn nieuwe harde contactlenzen gaan ophalen. Ik heb ze nu in en het voelt wel goed aan. Ze kriebelen een klein beetje. In China zijn geen harde lenzen te koop en ik kan niet tegen zachte lenzen. Vandaar dat ik altijd met een bril moest rondlopen. Eigenlijk hou ik daar helemaal niet van (een bril in China wordt altijd erg snel vies). Ook voor het tennissen is het niet handig want een bril glibbert van je neus af met alle zweet en zonnecreme, bah! Ik zal alle vloeistof enzo moeten importeren maar dat is niet zo’n probleem. Zaterdag moet ik nog even langs voor controle en het inslaan van alle benodigde vloeistofjes.

Hihi, zo gaat dat dus tegenwoordig. Vanavond blijven we lekker thuis.

Geen opmerkingen: