vrijdag 13 juli 2007

We zijn er.

HET IS HEET HIER.
Ja heet en niet zo'n beetje heet maar echt heet. Voor het geval dat het je toch ontgaan is; het is dus heet. O ja en een luchtvochtigheid van bijna 100 %. Lang leve de airco!
We zijn vanmorgen om een uur of 9 bij ons huisje aangekomen. Daarna meteen naar het restaurant voor een ontbijtje. Daar kwam het nieuws dat ik morgenvroeg om 10.00 een informele ontmoeting heb met de artistiek leider van het symfonie orkest hier. OEPS, ja met jetlag en maar 1 dag Chinees geoefend.......en het is niet duidelijk of ik wel of niet wat moet spelen. Hij krijgt namelijk ook de DVD van mijn eindexamen mee. Beetje heftig zo, maar wel meteen actie! Ik heb nog wat problemen om zelf op mijn blog te kijken. Die pagina komt er niet door, maar ik kan wel dit bericht plaatsen. Een beetje vreemd dus, maar er wordt aan gewerkt. Het enigste nadeel is dat ik nu de reacties niet kan lezen :(
Als je een dezer dagen wil reageren, kun je beter een mailtje sturen. Ik zal het laten weten wanneer ik m'n eigen blogje ook weer kan zien.
Groetjes uit Guangzhou,

Joke

Geen opmerkingen: