zaterdag 14 juli 2007

Hallo!

Het gesprek vandaag is goed verlopen. Over een tijdje komt er een tweede klarinetplek vrij, waar ik voor in aanmerking kom. Ze gaan nu eerst de DVD van mijn examen bekijken.
Ik heb met Haiwen samen met twee mensen van het bestuur gesproken en nog een beetje naar de repetitie geluisterd. Ze speelden een licht programma met een gladde italiaanse tenor.....over het niveau kan ik dus nog niet veel zeggen ;) Afwachten dus!
Vandaag heb ik weer lesgegeven aan Mickey, de kleinzoon van een vriendin van de moeder van Haiwen, snappie? Hij heeft morgenvroeg om 8.00 examen (op zondag!) Hij speelt pas een half jaar en speelt al es groot t/m es3 (even een opmerking voor de kenners), wow, dat maak je in nederland niet mee! Morgen gaan we een watersysteem kopen dat het kraanwater zuivert, dan hoeven we niet de hele tijd moeilijk te doen met flessen. Over 2 dagen schijnt de tyfoon die nu in Japan is hierheen te komen......Goed nieuws is wel dat het ietsiepietsje koeler wordt.

2 opmerkingen:

Maya zei

jesuz mazzleaar! Wie had dat geregeld voor je met die dirigent?

Enneh, het kost toch geen kamer om dat zuiveringssysteem te plaatsen?!?

groetjes Maya

Ilse zei

He Jokie!

Dat zou echt superrrr zijn!!! Ik duim voor je...

Ilse