vrijdag 10 augustus 2007

Πέμπτη

Dit zijn Mickey en ik bij het karaoke centrum. Hij had vandaag weer les en heeft de foto's meegenomen.
Er zijn in China OVERAL t.v.'s, zoals je op de achtergrond al kan zien. Zelfs in restaurants en taxi's. Het hebben van een t.v. is voor een chinees van levensbelang. Hoe groter en duurder, hoe beter!
We zijn vanmiddag weer gaan "yam cha" hier in de compound. De groep bestond uit: Mickeys oma, Mickey, de moeder van Dale, de vader en moeder van Hw, Hw en ik.
Dale en zijn neefje zijn ook nog even langsgekomen. Wong Shui (zo heet de oma) had ons uitgenodigd. Tijdens de klarinetles van Mickey bij mij thuis, zit Wong Shui gezellig te ouwehoeren met de moeder van Hw bij hun thuis.
In de afdeling huishoudelijke mededelingen: We hebben nieuwe kussens voor op de bank. De oude waren te lelijk en te dik, als je opstond, viel het rugkussen altijd om. Nu hebben we veel dunnere en stevigere kussens. Als rugsteun gebruiken we nu losse kussens, dat ziet er ook nog leuk uit.
Gisteren was ik niet van de bank weg te slaan, zo lekker zat/lag ik! Misschien komt het mede daardoor dat ik Harry Potter al uit heb. Geen nood, ik zal niks verklappen ;)
Ow, mijn tennisafspraakje ging niet door want die mevrouw heeft haar arm geblesseerd en mag een tijdje niet spelen. Het schijnt dat vanavond de rand van een typhoon langskomt, ik ben benieuwd, want de vorige typhoon is uiteindelijk niet bij ons in de buurt gekomen.

Geen opmerkingen: