zaterdag 11 augustus 2007

Παρασκευή

Hoi, nog geen typhoon gezien hoor! Het regende vanmorgen wel een beetje. Dat was wel lekker fris. Het was denk ik ongeveer 29 graden met een windje. Tot een uur of een hoefde zelfs de ventilator niet aan! Daarna kwam de zon weer door en werd het wat drukkend.
Ik was van plan om om 16.00 naar yoga te gaan, maar ik werd gebeld om van 17.00 tot 18.00 te gaan dubbelen. Het was alweer lekker bewolkt, dus ben ik maar gaan tennissen. Dat was wel leuk. Ik ben vanmiddag niet bij mijn schoonouders gaan lunchen. Ik had namelijk zin in pizza. Gisteravond heb ik me afgemeld en Hw heeft na de lunch (hij ging wel) een pizza voor mij gehaald :) We douchen hier trouwens meestal met " koud" water; dat voelt aan als lauw water. Echt koud water hebben we hier ook niet omdat het altijd zo'n warm weer is. Onze wasmachine heeft niet eens een functie om warm te wassen. We kopen een nieuwe als we ooit een keer gaan verhuizen. Als je warm water wilt hebben, moet je eerst de geiser aanmaken. Het schijnt niet veilig te zijn om 'm gewoon altijd aan te laten. Je moet je dus van te voren bedenken of je met warm water wilt douchen. Als je dat vergeet heb je pech, of je moet even iemand anders die thuis is vragen om 'm snel aan te maken. Dat wordt pas essentieel in de winter, lijkt me zo!

1 opmerking:

Anoniem zei

Met koud water douchen... Brrr! Ik moet er hier niet aan denken! Maar als het water vanzelf al lauw is, scheelt het natuurlijk wel in de energiekosten. ;)

Groetjes, Cyrina