vrijdag 17 augustus 2007

Thursday 1

Linksboven zitten mijn schoonmoeder en haar vriendin; de oma van Mickey. Rechtsonder zitten de ouders van Mickey. Door de connecties van de moeder van Mickey heb ik auditie kunnen doen. Rechtsboven is de bushalte voor de "Clifford estates". Dat is een stad gebouwd door 1 ontwikkelaar. Er wonen nu 130.000 mensen. De ontwikkelaar is nu dan ook een van de rijkste mensen in China. De estates liggen een stukje buiten Guangzhou. Er rijden speciale lijnbussen heen en weer. Linksonder de ingang van de stad. De stad is ruim opgezet en de wegen zijn erg breed. Ook is er aandacht voor groen en het is er in vergelijking met Guangzhou heel rustig. Ik zou er zelfs mogen fietsen, haha! We zijn eerst in het huis van Wong Shui (de oma) geweest. Van 16.00 tot 17.00 zijn Hw, Mickey en ik gaan tennissen. Goede timing want om 17.00 begon het weer serieus te regenen. De man van Wong Shui is de oude coach van het nationale waterpolo team. Hij coacht nu nog lokale teams en is alleen in het weekend thuis. Na het tennissen zijn we, drie keer raden........ja hoor! gaan uiteten ;)Wederom erg lekker. Na het eten zijn we op de bus naar huis gestapt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

I am jealous! Such an adventure so far.
I enjoy your blog a lot.
Greetings to HW.
John

Ilse zei

gaan uiteten is volgens mij behoorlijk Limburgs ofzo... geen Nederlands!!!
Ja, ik zal je corrigeren, anders gaat het helemaal mis...

Klinkt goed allemaal...

Groetjes!