woensdag 15 augustus 2007

Tuesday 2

Gisteravond heeft het ontzettend hard geregend. Toen we met de taxi terugkwamen van het uiteten, stonden we naast de stoep tot over onze enkels in het water. We waren van plan om met de bus terug te komen, maar de enige die wij konden pakken was al bomvol. Gelukkig heeft Hw een taxi weten te scoren, dat valt niet mee in zo'n weer. Ik had een korte broek aan, maar nog waren mijn pijpen nat, kun je nagaan! We hadden wel paraplu's bij ons, maar daar had je eigenlijk niet zoveel aan omdat het water van alle kanten terug gespetterd kwam. We waren dan ook drijfnat. Hier in de compund stroomde het water over de paden. Daar ben ik lekker doorheen gelopen want het water wat langs de taxi stroomde was erg smerig. Om 23.00 kwam er ook nog eens een flink onweer bij. Bij elke donderslag gingen er een paar auto alarms af, zo hard ging het. Het flitste altijd een paar keer heel snel achter elkaar en daarna scheurde de hemel open. Althans, zo klonk het! Er waren heel veel verschillende soorten donder. Zo was er de "kraakdonder", de "paukenroffel" en de "scheurdonder". En nog andere, die ik niet kan beschrijven. Kortom: noodweer. Vanmorgen was er al niet zoveel meer van te zien, de paden waren nog wat modderig maar die werden alweer ijverig schoongemaakt.
De yogalessen zijn nu toch weer 1,5 uur. Ik ben net weer terug van de les van vandaag. Het ging best wel goed. Nu ga ik bij mijn schoonouders lunchen. Hw is vandaag jarig dus vanavond gaan we weer uiteten, hihihihi!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

HW gefeliciteerd! met je verjaardag (als hij dit leest)


groetjes Maya

Paul en Annemie zei

Hoi Haiwen

Lang zal hij leven,( 3x )
in de gloria ( 3x)
Hiep, (4x)
Hoera
Hiep (4x)
Hoera
Hiep (4x)
Hoera
Groetjes Paul, Annemie

Anoniem zei

Heee is het al weer een maand dat jullie aan de overkant zitten....leuk je verhalen te lezen ....

Me moeder en ik hadden nog gebeld maar helaas stond je mobiel al uit.

Hier in Nederland is het weer ook niet altijd lekker hoor....maar goed..tot mails maar weer en de groeten aan HW..

Groetjes Reba

Unknown zei

Wat is het toch fijn dat je in China met de kleren aan de douche in kan gaan. Nu hoef je ze tenminste niet meer te wassen. Een fijne dag vandaag gewenst op de verjaardag van HW.

Greetz,
Marc.

P.S. heb je nu ook aangemeld op Skype.