zaterdag 22 september 2007

6

Jaja......gisteravond lag de site er weer uit. Nu maar even een snel krabbeltje, want ik moet zo naar de repetitie. Dit weekend is goed gevuld: vanmorgen repetitie, vanmiddag lunch met Roddy en Qiang, om 15.00 uur komt Mickey voor klarinetles en vanavond concert. Hw's ouders komen luisteren. Morgenvroeg om 11.00 repetitie, om 15.00 komt Clarke voor Engels les en 's avonds weer concert, met een iets ander programma. Wel alleen maar Chinese stukken.
Hopelijk tot straks :)

Hallo, het is nu 17.40 en ik zit klaar in halve concertuitrusting; ik heb een luchtige zwarte broek aan. Voor een zwarte blouse met lange mouwen is het echter te warm. Het is vandaag weer eens een graad of 30, voor de afwisseling ;) Ik ga zo bij Hw's ouders eten en we vertrekken om 19.00 vanuit hun huis. Hw is vanmiddag mee komen lunchen. Het was erg gezellig. De les met Mickey ging ook erg goed. Een stuk was vandaag opmerkelijk veel beter dan vorige week. Dat is natuurlijk leuk om te horen! Na de les heb ik even op het balkon een boekje gelezen. De ergste hitte is inmiddels voorbij. Na een uur of 16.00 kun je wel even in de zon zitten, als het een beetje waait.......Het waait flink vandaag dus dat was wel lekker. Ha, kan ik eindelijk een beetje bijbruinen na de zomer. Jongejonge, wat een situatie zeg; in de zomer kun je echt niet relaxed buiten zitten. Lang leve de Chinese herfst! OK, ik ga maar eens eten. Daaaag!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Joke,

Ik lees dat het je allemaal best aardig afgaat daar. Jij een concert, wij ook morgen. (In Luik). En meteen een klarinettist moeten inhuren, zo onvervangbaar ben je dus!

Lekker heet bij jou, blaas het eens deze kant uit zou ik zeggen, dan hebben wij ook nog een beetje zomer. (Al hebben we vandaag niks te klagen, omdat het lekker 22 graden is en buiten in de zon zitten hier dus wel lekker is, als het NIET waait....haha)

Succes met je concert, en tot gauw!

Groetjes oet Hillensberg, mer auch een bietje vanoet Gelaen natuurlijk.
Karin Janssen