vrijdag 28 september 2007

Jueves

Leuk he? Lantaarntjes in palmbomen. Het ziet er 's avonds erg gezellig uit.
Vanmorgen ben ik naar de kapper geweest. Ik heb mijn haar ook laten verven. De vorige keer durfde ik nog niet omdat mijn Chinees nog niet zo goed was.
Nu heb ik weer eens rode haren. Een foto komt binnenkort wel een keer. Voor de rest heb ik vandaag wat Chinees geleerd en piano gespeeld.
Net heb ik "Top gear" gekeken. Echt hilarisch!
Morgen zijn Hw en ik alweer 7 jaar getrouwd......... de tijd gaat snel en we worden inderdaad oud ;)
Mam is natuurlijk ook jarig morgen. Voor het bezoek is er zelfgemaakt gebak, heb ik vandaag via Skype vernomen :) (Ik ben jaloers....)

1 opmerking:

Rieki zei

Joke en Hw van harte proficiat met jullie 'jubileum'. Zeven jaar wil toch wel iets zeggen. Ik zie ons nog zitten bij Oirsbeek aan het diner.
Ik hoop dat jullie een leuk dag hebben gehad.
Nu weet je ook waarom deze lampionnetjes in de boom hangen ????

Groetjes
Thei en Rieki