zondag 21 oktober 2007

lauantai

Hallo luitjes! Ik heb het "famous singer concert" net overleefd. Het was echt ernstig maar de mensen waren heel erg enthousiast. Jaja "O sole mio" moest 2 keer gespeeld worden en ze gingen nog meeklappen ook. Er heeft ook een klein meisje 2 liedjes gezongen. Alle zangers kregen bloemen en enorme knuffelberen. Het concert was pas om 22.30 afgelopen. Hw en Qiang kwamen mij om 22.00 halen, oeps! Gelukkig waren ze met hun tweetjes dat is toch wat gezelliger. Morgenvroeg om 9.15 vertrekken we naar de compound van het orkest. Om 10.00 heeft Clarke daar Engels les (zijn moeder heeft daar ook nog een appartementje). Na de les ga ik met zijn moeder lunchen en om 12.00 vertrekt de bus naar een of andere stad op 2 uur rijden van Guangzhou. 's Middags hebben we een doorloop en 's avonds concert. We komen dus pas superlaat terug. Ik blijf morgen dan ook bij Jenny (fluitiste) slapen. Op maandag moet ik op de foto voor het orkest. Dat is ook in de compound dus dat komt wel goed uit. Ik moest eigenlijk pas om 14.00 maar ik heb de situatie even uitgelegd en nu kan ik tussendoor binnen lopen.
Tot maandag!
Joke

Geen opmerkingen: