maandag 29 oktober 2007

vasárnap

Wan shang hao! Ik ben net thuis van de repetitie. Hw en Qiang zijn mij op komen halen met de auto. Onderweg hebben we getankt. Ook bij de tankstations werken enorm veel mensen en krijg je 3 soorten bonnetjes. Het ging allemaal erg traag maar uiteindelijk hadden we een volle tank. Tanken is wel te betalen; 1 liter benzine kost 0,52 euro. Morgen begint de repetitie om 14.30. Tussen de beide repetities in hebben we 1,5 (an-der-half) uur pauze namelijk van 17.00 tot 18.30. Waar dat goed voor is weet ik niet. Vandaag is het kinderkoor komen oefenen. Ze zingen heel erg goed.
Voor de lunch zijn we gaan uiteten bij een restaurant dat "boereneten" bereid. Het was wederom lekker. Hw's vader komt uit een boerendorpje waar dat soort eten vandaan komt.
Het was spotgoedkoop. Een schotel brocolli met inktvis kost 2,50 euro.
Na het eten is Hw gaan tennissen en heb ik thuis wat dingen gedaan. Qiang heeft mij ook naar de repetitie gebracht. Zeer luxe dus voor mij vandaag en Qiang doet het gelukkig graag.
Nu ga ik lekker in de airco even tv kijken en wat lezen.
Wan an!

Geen opmerkingen: