vrijdag 2 november 2007

четвъртък




Hier een indruk van ons ontbijt van vandaag: gestoomde rijstballetjes met lotus en "jiaozi"; flensjes met groenten en vlees. Ons fornuis was erg verbaasd maar werkte wel goed mee.
Ik heb momenteel spierpijn in mijn wangen want we hebben de hele opera twee keer doorgespeeld vandaag pffff. We waren om 21.40 klaar met repeteren. Morgenavond hebben we een concert voor iets communistisch. Er komen blijkbaar ook bobo's want de orkestleden die normaal met de auto komen, mogen niet naast de concertzaal parkeren. Uit veiligheidsoverwegingen neem ik aan. Om 13.00 gaan we het programma oefenen voor de avond.
Vandaag hebben ze het schema voor morgen en zaterdag nog drie keer veranderd. Dat vinden wij "buitenlanders" in het orkest behoorlijk irritant. De Chinezen lijken het al heel gewoon te vinden. Het is nu voor mij ook niet zo'n probleem maar als je veel leerlingen hebt, sta je mooi te kijken. Om 22.40 belde de moeder van Mickey om een klarinetles voor hem af te spreken. Hij staat nu geboekt voor zaterdagmiddag. Hopelijk heeft het orkest geen verrassingen meer in petto!

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo zo, er wordt gekookt!
Het zag er lekker uit. Dat mag je ook wel eens voor mij koken...

Succes met Turandot en met de communistjes!

Groetjes, Cyrina