donderdag 29 november 2007

Miercuri

Op de "Witte wolk" berg met 2 vogels. Ik ben vanmorgen met Hw's moeder naar deze berg gegaan omdat ik een gebrek aan "groen" had. Het was gezellig maar wel fris. We waren dan ook goed ingepakt. Het was naar schatting een graad of 13 en er waaide een keiharde wind. Het zonnetje was zeer aangenaam.
Hier een bloemetje dat ik geloof ik nog nooit eerder gezien had. Kent iemand deze soort?
Dit is een stukje van de trap. Aan de linkse kant kun je gewoon lopen. De rechtse kant is gemaakt om je voeten te masseren (lees: martelen). Je mag er alleen met blote voeten op lopen. Zoals je ziet steken die kiezels behoorlijk ver uit........
Hw is vanmorgen met zijn baas naar Ningbo vertrokken. Hij komt maandag pas terug.
Tot zover de dinsdag!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Jo,

ja die bloem ken ik wel: Mam heeft er een struikje van staan. Helaas nu een beetje kaal vanwege de kou.
Waarom sta je daar met die ara's? hebben ze je niet ondergescheten?

Ik was vanochtend naar de huisarts vanwege een kapotte pijnlijke wang (ik had er op gebeten): kon ze er verdorie niets aan doen, behalve een verdovingsgel aan te bieden. Grmm.. Moet ik alsnog 3 weken wachten voordat het dicht is

marianne zei

Hallo Joke.
Ik ben de oudste dochter van Ome Jan,hij woont in de Kummenaedestraat in Geleen.Hij is een broer van jouw Opa (Ome Hub)
Ik heb het adres gekregen van jouw Tante Marianne uit Stein. Mijn naam genoot.
Heb jij soms een mail adres??
Heb je brief gelezen is zeer indrukwekkend.

Groetjes vanuit Voerendaal en misschien tot mails binnekort