maandag 12 november 2007

nedjelja

Het is nu zondagmorgen 10.54 en we zijn al heel lang op. Hw en ik waren namelijk al om 6.50 bij het Garden Hotel om Roddy en zijn moeder onderweg te helpen naar de hot springs. Het was erg gezellig en Hw heeft de goede bus voor hen gevonden.
Het concert van gisteravond was helemaal geweldig, fantastisch en supermooi! De ouverture was lekker spetterend met een zwijmelend middengedeelte. Het niet zo geweldig geschreven stuk van Saint-Saens werd door het goede spel van de solisten gered (Le poete et la muse, met solo voor viool en cello).
Na de pauze was het helemaal prachtig met de 2de symphonie van Rachmaninov. Het ging echt 20 keer beter dan tijdens de doorloop, gistermorgen. Die was ronduit dramatisch te noemen. Misschien is de "slechte generale" regel toch waar, hihihi. De dirigente (Yip Wing-Sie) is echt heel erg goed en gisteravond deed ze er nog een schepje bovenop. Het was een waar genoegen om te spelen. Ik ben nu nog helemaal blij!
Zometeen gaan we met alle Fengetjes en een oom en tante uiteten. Als ik straks nog wat leuks te melden heb, schrijf ik nog even verder.......
Hoi, het is nu 16:48. Het uiteten was gezellig en de les van Mickey was ook leuk. Vanavong ga ik samen met Hw naar de enorme boekenwinkel want op zondagavond is het daar lekker rustig.
Ik heb zoals het er nu uitziet volgende week vrij. Het kan wel zijn dat de overheid belt dat we nog een concert moeten geven. Ik moet dus wel een beetje in de buurt van Guangzhou blijven.

1 opmerking:

Anoniem zei

he die Jo,
Jee je hebt weer kort haar!
Achja met die kappersprijzen daar kan het ook he,