zondag 18 november 2007

VI

Hier mijn waaier met de 4 Chinese schoonheden. Inderdaad staan de twee anderen aan de andere kant ;)
Vandaag ben ik flink opgeschoten in mijn boek "The smoke jumper" van Nicholas Evans. Ook heb ik vandaag voor de eerste keer bouillonfondue gegeten sinds mijn aankomst in China. En ja hoor.......... weer lekker. Behalve de darmen dan, die heb ik toch maar niet uit de bouillon gevist. Het restaurant was eigenlijk vrij vies maar onze eerste keus was gesloten. We zaten in feite op de gang tussen twee zalen in omdat alle andere tafels bezet waren. Dat is wel een goed teken. Ik denk alleen niet dat je er meteen na aankomst in China moet gaan eten. Ik vermoed dat bepaalde organen het daar niet mee eens zouden zijn.
Een voordeel van in China wonen is dat we de mastercup (tennis) in Shanghai live kunnen volgen. De finale is morgen.
Tot dan!

2 opmerkingen:

Paul en Annemie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Paul en Annemie zei

Hoi Joke,(2de poging)
Ben benieuwd wat de 4 chinese schoonheden zijn?
Hier is het laatste boek van Harry Potter uit. Joep is er gisterenmorgen meteen aan begonnen,hij leest aan een stuk door, want hij is erg nieuwschierig uiteraard, hoe alles afloopt!!
Groetjes uit Geleen