maandag 19 november 2007

VII

Zoek de helikopters.....het zijn er drie!
Vanmorgen rond een uur of tien vlogen er hier helikopters rond en kwamen er ook veel snelle boten langs. Het bleek een brandweeroefening te zijn.
De brandweerboot.

Vanmiddag is een nieuwe leerling hier geweest. Een neefje van de bastrombonist van het orkest.Het ging best goed. Wilson (de bastrombonist) heeft geholpen met vertalen want wat "in elkaar zetten" en "niet hard knijpen" in het Chinees is, heb ik nog niet geleerd. Mickey is gisteren al geweest en Clarke is vandaag om 14.30 gekomen.
Vanmorgen was ik al vroeg in actie want om 8.30 ben ik met Hw's ouders naar de supermarkt geweest. In de supermarkt bedacht ik me dat pompoensoep wel lekker zou zijn. Nou, die heb ik voor de lunch gemaakt. Woehoe! Eerste keer daadwerkelijk zelf gekookt. Hw's moeder heeft wel de pompoen geschild en in stukjes gehakt (waarschijnlijk zag ik er onheilspellend uit met een enorm mes haha!). Het resultaat was lekker en ik heb wat voorraad ingevroren.
Het schijnt nu dan toch definitief afgekoeld te zijn (hoe vaak heb ik dat al getypt!?). Het was "maar" 25 graden en er stond een stevige Noordenwind. Dat wil zeggen dat we de woonkamer uitwaaien als we de balkondeur openschuiven. Maar ja......de deur kan natuurlijk ook gewoon dicht!

Geen opmerkingen: